2009_10151440892949989_809574292_n

Türkiye ve Sosyal Medya

Etiket Fiyatı:  32
 19.20

“Sosyal Medya” bugünün aceleci insanlarının, kitlesel iletişim kurmak için takıldıkları yeni ortam.

Bu yeni boy gösterme alanı, günümüz toplumunu hem etkiliyor, hem de onun hızlı ve kolay tepki vermek isteyen telaşıyla büyüyor.

Peki, ülkemizdeki sosyal medya kullanıcıları, acaba en çok hangi konular üzerine konuşuyor?

Siyasi tartışmalar sosyal medyada ne kadar yer tutuyor?

Kullanıcıların tartışmaktan asla vazgeçmediği temalar hangileri?

Hangi sosyal medya aracı, daha çok hangi siyasal yaklaşıma hitap ediyor? Toplumsal muhalefetin örgütlenme alanı neresi?

Ve bu etkinlik, gerçek hayattaki eylemlere ne kadar yansıyor?

Sosyal medya politik bir araç mı, yoksa kullanıcıları iyice asosyal yapan bir boşaltım mekanizması mı?

Magazin, spor ya da yalnızca insanların kendi “15 dakikalık şöhret”lerini arama kaygısı mı sosyal medyayı bu kadar vazgeçilmez yapan?

Dağhan Irak ve Onur Yazıcıoğlu, sosyal medya araçlarını gün gün tarayarak, bu sorulara yanıtlar bulmaya çalıştı. Çarpıcı yorumlar ve öne çıkan söylemler, Türkiye’nin sosyal medya profilini merak edenler için ışık tutucu ipuçları barındırıyor.

Yayın Yönetmeni: Cem Mumcu

Editör: Seda Arıcıoğlu

Kapak Tasarımı: Ebru Demetgül

Sayfa Sayısı: 140

Boyut: 21,5 x 13,5 x 0,8 cm.

ISBN: 9786054054862

@okuyanus

Son yarım milyar yılda tam beş kitlesel yok oluş yaşandı; dünyada yaşam çeşitliliği aniden ve dramatik ölçüde azaldı. Peki gözlerimizin önünde yeni bir kitlesel yok oluş yaşanıyor olabilir mi? okuyanus.com.tr/urun/altinci-… pic.twitter.com/RjWtwV9RNZ